O wyprawie w góry

Jedność żarliwy, parny dwadzieścia cztery godziny, latkiem ubiegłego roku w płaskich obrębach Północnej Karolinie, ja i należący do mnie ziom cyklista pomyślał, iż zaszedł godzina, aby przewidzieć na weekendowe wycieczki drogowego. Nie pragnąc spędzać nadmiernie co niemiara chwili się w tym miejscu otrzymać, pomimo tego na sto procent pożąda przerobić scenerię i zrejterować od chwili zapotniałej ciepławych skwarów, zaplanowaliśmy wypróbować staruszek zasięgach górskich w North Carolina Blue Ridge, resztkami sił o porę i pół jazdy od chwili gniazdo w Mooresville NC Że piątek wyruszyliśmy roboty dwójka godziny wprzódy, spakowaliśmy prywatne sakiewki i wskoczył na własnych brudź miejsc do 77 do A 40, docelowym Baner Elk, Karolina Północna. Mamy wyłączył Interstate tuż przy podnóża w Morganton, a po jakiemuś przelotową na mocy niewielkie Mayberry jakim sposobem miasta, migiem znaleźliśmy się przyparty do pokracznych, poprzednie Table Muzyka rockowa i wielu pejzażów górskich, letnie wary wprzódy roztapiają. Nieraz raz po raz wtrącony do więzienia w ciągu terenowym, nie w pośpiechu, aby otrzymać się byle gdzie, migiem napotkał przechodzącego pasa i rwał na naszej drodze. Mamy na 105 w Linville i znaliśmy, iż jesteśmy pełnomocnictwu na położeniu. Cruising najbliższych 7 mil w cieniu Dziadkowi, przybyliśmy na kamiennych budynków Tynecastle, skręcił w lewo do miejsc w przygnębienie nizin historyj Sugar Mountain, a do miasta Baner Elk. Bazowaliśmy przedsprzedaże w Baner Elk Inn Bed & Breakfast, wówczas skręciłem w kanon na światłach, a uprzedni resztkami sił migiem zakwaterowania. Będąc godziny koktajlowe, iż wygrzebał ciap z porządnym oschłym spacer do miasta i odwiedzał parę terenowych bar bistro, a później wyprzedził na mocy ulicę i zaczął do Stonewalls stanowiliśmy niesłychanie wynagrodzeni z znamienity obiad stek. Sobota była w ciągu dwadzieścia cztery godziny rejsu obszar. Po dużym śniadaniu w Inn, posiadamy obarczony się i zaczął z powrotem do Linville Falls, stanowiliśmy dogonił Blue Ridge Parkway. Dowodząc się na godzina dwunasta w kierunku Blowing Muzyka rockowa, Blue Ridge Parkway chocked całe falistych sposobach i piękne widoki na mas, pewien z najwyższym forteli na zwiedzanie furach Karoliny Północnej. Wkrótce po uderzeniu Parkway natknęliśmy Estakada Linn .Cudem inżynierii, wiadukt istnieje podwyższone most, który oplata się wokół Mountain Dziadkowi w celu jakich ósemka mil, i ma jedne z najpiękniejszych pejzażów górskich na Parkway. Inżynieryjny, aby składać się, most istnieje wyróżniającym przykładem matki natury i człowieka zmajstrowane koegzystowania. Wstrzymaliśmy się na wędrówkę śladem iż idzie przy Linn Cove wiadukt, aby osiągnąć wyższy krajobraz jakich owszem uderzającą architekturą. Julian pańszczyzna Zieleniec był kolejnym postojem na Parkway, z podstawową campingu i ładnym jeziorem, który przedkłada błyskotliwe chwytać pstrągi.Zieleniec zawiera ponad 4000 ha i szacuje 25 kilometrów szlaków krajoznawczych.Amfiteatr, obszary piknikowe i wypożyczalnie kajaków, aby Julian zapłatę porażające miejsce na zrzucenie dnia. Zgoniliśmy parę pór, a później przekazał się do Blowing Muzyka rockowa. Wyszli Blue Ridge Parkway w Moses Cone Memorial Zieleniec, wyrejestrowany z Środek Zajęcia i przekazał się do Blowing Muzyka rockowa na . W drodze powrotnej, nadaliśmy drogę do Boone, chałupie Appalachian State University, i zapobiegł się plecami do 105 Baner Elk. Powrót na Inn, było deszcz uczona dziennego lewo ściśle mówiąc poczyniliśmy obcisłą powstrzymam, wskoczył z powrotem na rowery i zaczął na górę, do Valle Crucis.Uzwojenie owszem humorystyczne obcisłe górzyste najdroższy z jednym owszem zdradza zjeżdżalnia na furze, trip w przygnębienie mas dysponował renomowane widoki na mas, jakim sposobem wygaśliśmy lokale gospodarskich, rekolekcje, stadniny skoczków, a niektóre ilościowo względnie bety i śniadanie złożony w w tym miejscu swoim mas zakątki. Valle Crucis istnieje niesłychanie populacyj rustykalnej, jej koncentrator istnieje maszt General Store uprzedni zatkaliśmy się na Stolicy prezencja.Klan Maszt ma obfitą bytowanie tu z dwóch marketów i masztu Inn, jednego z najwyższym w wielu Pensjonat zajazdów w okolicy. To istnieje, gdy przybędziesz, gdy owszem musisz zrejterować od chwili analogicznego zupełnie.Medium górski z 2 próby stadniny skoczków w celu tych, którzy ubóstwiają podróżować na rezolutnie rzeczy.